Garanti Belgesi

 

ADATA RAM GARANTİ BELGESİ

ADATA SSD GARANTİ BELGESİ

AFOX ANAKART GARANTİ BELGESİ

AFOX EKRAN KARTI GARANTİ BELGESİ

GEIL RAM GARANTİ BELGESİ

HI-LEVEL RAM GARANTİ BELGESİ

HI-LEVEL SSD GARANTİ BELGESİ

HP RAM GARANTİ BELGESİ

HP SSD GARANTİ BELGESİ

NEOFORZA RAM GARANTİ BELGESİ

NEOFORZA SSD GARANTİ BELGESİ

PATRIOT SSD GARANTİ BELGESİ

STORMAX SSD GARANTİ BELGESİ

WD HDD GARANTİ BELGESİ

THULL MONİTÖR GARANTİ BELGESİ

SAMSUNG RAM GARANTİ BELGESİ

 

 

 

Ürün Kabul ve Teslim Koşulları:


·Bayi, ürünleri anti statik koruyuculu veya kutulu şekilde teslim etmelidir.

·Bayi, ürünleri irsaliye ile teslim etmelidir, ürünlerin teslimi iadenin kabul edildiği anlamına gelmemektedir.

·Ürünler hakkında kabul ve red kararı teknik servisin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.

·Bayi formu kaybetmiş ise, ürün yazı karşılığı teslim edilir. Yazı şirket antetli kağıdına, teslim alacak yetkilinin adı soyadı açıkça yazılmış, kaşelenmiş ve şirketin imzaya yetkili kişisi tarafından imzalanmış olarak gönderilmelidir.

·Servise bırakılan ürünlerin ( Bilgisayar, Notebook, Flash Bellek, Hafıza Kartları, Sabit Diskler vb depolama ürünleri ) içerisinde bulunan tüm verilerin her türlü sorumluluğu veri sahibine aittir.

·Detaylı bilgilere 0216 600 20 00 dan veya info@trium.com.tr‘den ulaşabilirsiniz.

·Hazır ürünlerin farklı adrese sevki ve teslimi yapılmamaktadır.

·Hazır ürünlerin teslimi sevkiyat ile yapılmamaktadır.

·Kargoda hasar görmüş ürünlerin kargo tutanağının tutulması gerekir.

 

Kullanıcı hatası garanti dışı durumlar:


  • Üründe çatlak ve kırık,
  • Ürün üzerinde vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
  • Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
  • Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
  • Elektronik parçalarla oynanılması, değiştirilmesi,
  • Yanık ve isli yongalar
  • Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
  • Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
  • Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,

 

Bu tür durumlarda ürün teknik servis tarafından garanti dışı işlem görecektir. 


Not: Arızalı ürünlerle birlikte aşağıdaki formu doldurup tarafımıza mail veya ürünlerle birlikte göndermenizi rica ederiz.


ARIZA FORMU


IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.